vrijdag 18 april 2014

18 februari 2014 ; mijn aankomst in Nederland


In Nederland werd ik na aankomst in Nederland op 18 februari door de stichting die mij bemiddelde (Dog Rescue Greece) naar een gastgezin gebracht.
Dat zou een warm mandje moeten betekenen, een fijne start van mijn leven in Nederland, in afwachting van een adoptiegezin. Helaas zijn de 6 weken dat ik daar verbleef niet zo fijn geweest. Ik veranderde van een Griekse sociale mollige pup naar een broodmager bang hondje...

Links speels en mollig in Griekenland, rechts na 5 weken Nederland...
Op 1 april (nee dat is geen grap) ging ik gelukkig daar weg en kwam ik bij een 2e gastgezin en daar heb ik het heel fijn gehad en leerden ze mij dat ik niet bang hoefde te zijn en kreeg ik lekker eten. Ze maakten mooie foto's van mij en ik leerde spelen en mocht in het groene Hollandse gras rennen.