woensdag 25 juni 2014

Vakantie Kempervennen 16 juni - 23 juni 2014

Mijn eerste vakantie!


We gingen met 2 auto's want we hadden veel bagage! Ik en mijn grote bench, mijn hapjes, speeltjes en dekentjes natuurlijk. En Harry de cavia ging ook mee in de andere auto.

Ik vermaakte me prima toen de baasjes de auto gingen uitpakken. In de tuin van het huisje meteen al een grote stok gevonden!!

Wat een leuk vakantiehuis! Meteen even alles onderzocht en leuke beesten gezien die erg dichtbij kwamen en ik hield ze goed in de gaten hoor!

Harry de cavia heeft een gezellig plekje bij de keuken. Ik vind het leuk om hier te wonen!

Aan aandacht kom ik niet tekort haha

Heel leuk met mijn baasje bezig, met een duur woord in mensentaal heet dat Fourageren! Gewoon lekker samen grasjes ruiken, takjes pakken en snuffelen en ik vind alles interessant wat hij vind dus wil ik het ook ruiken.

Gekke beesten gezien! Ze hebben daar een kinderboerderij maar ook op het park huppelen overal van die springdieren die konijnen heten. Die grote beesten vond ik eng maar alles went, zelfs dat brutale hert!


Dit is Lake, een Griekse hond die daar ook op vakantie was! Hij woont in Munchen, in Duitsland. Hij is een mix jachthond en als pup van 4 maanden gered want ze wilden hem laten inslapen in Griekenland. Nu is hij 3,5 jaar en hij was op vakantie mijn beste vriendje! Ik heb zó leuk met hem gespeeld! Wij waren meteen dikke maatjes. Jammer dat hij zo ver weg woont!

Lekkere wandelingen maken!

Waterpret! Maar ik durf nog niet dieper te gaan.


Wandelen...mijn favoriete bezigheid! Er liepen zelfs geiten los en dat vond ik zulke rare beesten!

In de verte zag ik een rode bal. Dat was een boei zei mijn vrouwtje maar ik wilde die zo graag pakken! En toen...ging ik zomaar rennen en spontaan zwemmen! Haha mijn eerste zwemles!! Wat waren de mensen blij en deden ze gek joh!

Zwemmende eenden...hier kan ik úren naar kijken!!

Ze hadden daar dus een echt hondentoilet! Wat luxe he?

Aan alles komt een eind. Wat hebben we het fijn gehad die week! Maar thuiskomen is ook fijn hoor! Lekker knuffelen kan overal dus mij maakt het niet uit waar ik ben haha Zolang ik mijn familie maar bij me heb!