zaterdag 19 april 2014

3 april 2014 ; bezoek van mijn nieuwe baasjes

Op 18 februari ben ik na aankomst in Nederland naar een gastgezin gebracht. Hier ben ik verbleven tot 1 april. Toen ben ik naar een 2e gastgezin gebracht en dat was wel een érg leuke grap want daar werd ik wel heel goed verzorgd. Ik kreeg daar liefde en aandacht en goed eten.
Zij hadden ook leuke dikke piepbeestjes in huis, die heten cavia's.

Ik vond dat erg leuk om naar te kijken en ik snuffelde soms maar verder liet ik ze heel lief met rust. Ik heb daar Zit en Af geleerd en veel geknuffeld en heerlijk in het bos gespeeld. Nina en Peter vond ik zo ontzettend lief en zij mij ook. Toch zou mijn verblijf tijdelijk zijn zodat daar een ander hondje ook weer kon komen om te wennen aan Nederland.
Voor mij werd een gouden mandje gezocht. Ik weet niet wat goud is maar vast veel knuffels en een gevuld buikje..
Al na 2 dagen op 3 april kreeg ik bezoek van mijn nieuwe baasjes!



Ze hadden voor mij ook een bruin zacht speeltje meegenomen met een piepje erin en ik vond het erg leuk.
Nadat ik ze rustig had kunnen besnuffelen besloot ik dat ik deze mensen wel heel erg lief vond!



We zijn ook nog buiten gaan wandelen en dat was erg leuk. Daar kwam ik mijnheer Herder tegen en die was echt héél groot!


Op deze foto lijk ik van dichtbij ook heel groot he! Woéf !!!

Het bezoek en de nieuwe baasjes vond ik erg geslaagd en op 10 april zou ik opgehaald worden door mijn nieuwe gezin, een roedeltje van 3 mensen en waar ik nu voor altijd mag blijven wonen!

 Dit werd feestelijk gevierd door mijn gastouders Nina en Peter, kijk mij eens lief kijken op deze foto:


Dag lieve Nina en Peter, dankjewel voor deze fijne week, ik heb het bij jullie héél goed gehad en zoveel geleerd. Het knuffelen en de boswandelingen heb ik van genoten. En de dikke piepcavia's vond ik ook heel grappig.
Een pootje en grote lik voor jullie allebei en ik hoop jullie ooit weer eens te zien. Dan kan ik laten zien hoe ik alweer ben gegroeid en dat ik daar ook heel gelukkig ben.


Aan George, Peter Lee en Olga uit Kefalonia, Aan Linda uit Athene en Aan Nina en Peter uit Holland, bedankt voor alle goede zorgen en ik ben blij dat ik toch nog goed terecht ben gekomen ondanks mijn slechte start in Griekenland en helaas ook mijn eerste weken in Nederland.